Astrid Lindgren: Peppi Pitkysukku

Astrid Lindgrenin lastenkirja Peppi Pitkäsukku nyt livvinkarjalaksi Karjalan Sivistysseuran kustantamana! Karjalankieline kiännös Tamara Ščerbakova da Aleksi Ruuskanen.

Tunnetgo Peppi Pitkysukan, vägevimän da vesselimän kogo kaiken muailman tyttölöi, kudai eläy ihan yksin Villa Villekullal hebozenke da oblezjananke?

Tiezitgo, ku Pepil ollah dovarišat Tommi da Annika? Kuulitgo, ku Peppi voi omal väil ihan šuutkas nostua hebozen? Vie tiezitgo, kui Peppi kižai tippazil policiimiehienke, kui Peppi kävyi cirkah da kui kottuniekat opittih varrastua hänen čamodanan tävvi-tävvikközen kuldazii moniettoi? Nämmih da viegi toizih šeikkailuloih näh suat lugie täs kniigazespäi.

Ruoččilazen kirjuttajan Astrid Lindgrenan kogo muailmas suvaittuloi kirjoi kiännettih jo suale kielele, nygöi sežo – karjalakse.

Karjalan Sivistysseura, 2018. 153 sivua, kuvitus Ingrid Vang Nyman.